معرفی Microsoft Teams به مشتریان Office 365

Spread the love

Microsoft Teams ، یک فضای کاری جدید مبتنی بر تعامل است که به مشتریان Office 365 در ۱۸۰ بازار جهانی معرفی شده است.

از زمان انتشار این محصول در نوامبر ۲۰۱۶  بیش از ۵۰۰۰۰ سازمان پیش نمایش این ابزار همکاری را تهیه نموده اند. بیش از ۱۰۰ ویژگی جدید به منظور پاسخگویی به درخواست های مشتریان در مقابل پیش نمایش به ابزار اضافه شده است.

Microsoft Teams برای پاسخگویی به نیازهای تعاملی کارهای تیمی مدرن و ارائه یک مرکز برای کار گروهی به وجود آمده است. این ابزار همچنین قابلیت سفارشی سازی برای رفع نیازهای خاص یک شرکت را داراست و یک پلت فرم امن کار می باشد.

برای کمک به برقراری تعامل وهمکاری، این ابزار شامل تماس های صوتی از دستگاه های تلفن همراه می باشد. ویدئو در آندروید در دسترس است، و به زودی برای iOS و مشتریان تلفن تحت ویندوز نیز در دسترس خواهد بود.

برنامه های کاربردی و خدمات مختلف درونOffice 365  در Microsoft Teams در دسترس هستند. این خدمات عبارتند از ورد، اکسل، پاورپوینت، OneNote، SharePoint  و BI.

Microsoft Teams  همچنین قابلیت برگزاری جلسات را با ویژگی هایی از جمله برنامه ریزی پیشرفته و یکپارچه سازی و در دسترس بودن تقویم کاری برای اعضای تیم بهبود بخشیده است.

علاوه بر این، Microsoft Teams به عنوان مقیاسی از Office 365  و دارای ابری در سطح شرکت ها، ابزاری با قابلیت های امنیتی و انطباق پیشرفته ارائه می دهد.

به گفته معاون خدمات مشتریان جهانی Trek Bicycle که یکی از شرکت های استفاده کننده نسخه اولیه Microsoft Teams است این مجموعه یکپارچه از برنامه های کاربردی Office 365  به عنوان یک مجموعه ابزار مشترک برای همکاری و پیشبرد کسب و کار استفاده می شود. از Microsoft Teams به عنوان مرکز پروژه ای از که در آن هر کس قادر به پیدا کردن آخرین اسناد، یادداشت ها و وظایف و مکالمات و متن کامل تعاملات گروه می باشد.

معاون گروه Office اذعان دارد: ” همراه با حرکت رو به جلو، ما یک ریتم منظم از ویژگی های جدید و قابلیت ها تازه ارایه می کنیم. برای مثال، ما ارائه قابلیت دسترسی مهمان در ماه ژوئن را همراه با یکپارچه سازی عمیق تر با چشم انداز و یک پلت فرم توسعه غنی تر را هدف قرار داده ایم. انتظار می رود این روند سریع و مناسب پاسخگویی به نیازهای مشتری پیش رود.”

کانال تلگرام:  https://telegram.me/dynamics_ax

منبع: http://www.technologyrecord.com/Article/microsoft-teams-rolls-out-to-office-365-customers-57880#.WMqXVG997IU

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.