مایکروسافت قابلیت های امنیتی جدیدی را به Office 365 می افزاید

Spread the love

مایکروسافت با بهره برداری از Office 365 Threat Intelligence و Office 365 Advanced Data Governance قابلیت های امنیتی و سازگاری پلتفرم Office 365 خود را تقویت کرده است.

برنامه Office 365 Threat Intelligence ابزاری تعاملی جهت کمک به تجزیه و تحلیل چگونگی ایجاد و شدت تهدیداتی که سازمان با آنها مواجه است برای کاربران فراهم می سازد. این تجزیه و تحلیل در زمانی نزدیک به زمان واقعی همچنان که ارایه اطلاعیه هشدار تهدید صورت می پذیرد، انجام می شود.

از ویژگی های این راهکار می توان به قابلیت اصلاح محتوای مشکوک و یک رابط مدیریت نرم افزار برنامه نویسی گسترده که شامل جزئیات تهدید می باشد اشاره کرد.

برنامه Office 365 Threat Intelligence از گراف امنیتی هوشمند مایکروسافت نیز بهره می برد. این برنامه به تجزیه و تحلیل داده ها از یک طیف گسترده ای از نقاط، از جمله پایگاه داده های مایکروسافت، مشتریان Office و اکوسیستم  های ویندوز و Azure می پردازد.

Image result for Office 365 Threat Intelligence

محصول Threat Intelligence در حالی که  درمورد خانواده نرم افزارهای مخرب و رخنه کننده در اطلاعات را ارایه می دهد، به راحتی با دیگر ویژگی های امنیتی  Office 365 هماهنگ می شود.

در همین حال، Office 365 Advanced Data Governance در پیدا کردن و حفظ اطلاعات حیاتی، در حالی که گاهی از بین بردن داده های تکراری نیز ممکن است هماهنگی سیستم را به خطر بیاندازد، به کاربران کمک می کند. این کار با استفاده از یادگیری ماشین انجام می شود.

این سرویس امکاناتی مانند توصیه های عملکردی فعالانه و طبقه بندی اطلاعات به صورت خودکار را برای کابران فراهم می کند و اجازه می دهد تا کاربران داده ها در سراسر چرخه عمر را حفظ یا حذف نمایند.

هشدارها هنگامی که عمل خطرساز شناسایی می شود تولید شده و همچنین کاربران امکان ایجاد هشدارهای سفارشی برای برآورده کردن نیازها و نگرانی های خود را دارند.

کانال تلگرام: https://t.me/dynamics_ax

منبع: http://www.technologyrecord.com/Article/microsoft-adds-new-security-capabilities-to-office-365-58099

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.