راه اندازی فضای کاری جدیدی مبتنی بر گفتگو در Office 365 توسط مایکروسافت

Spread the love

مایکروسافت از یک فضای کاری جدید مبتنی بر چت که قابلیت های بیشتری در پلت فرم Office 365  خواهد داشت رونمایی کرده است.

Microsoft Teams  با هدف ایجاد “تعامل و گفتگو بین افراد و برآورده کردن نیاز به همکاری بین گروه ها، محتوا و ابزار” منتشر شده است.

مدیر عامل مایکروسافت بیان می کند: “در مایکروسافت هدف ما توانمند سازی هر فرد و سازمان با تکنولوژی جهت افزایش کارایی افراد به صورت شخصی و در گروه است. Office 365  وسیعترین ابزار و پلت فرم برای خلاقیت، ارتباط و همکاری است. Microsoft Teams  به عنوان فضای کاری مبتنی بر چت طراحی شده برای توانمند سازی کار گروهی یک تجربه جدید به Office 365  می افزاید”.

Microsoft launches new chat-based workspace in Office 365

Microsoft Teams  امکان چت موضوعی برای تمام کاربران را فراهم می کند. این گفتگوها می توانند شامل همه شرکت کنندگان گروه باشند، و این در حالی است که امکان چت خصوصی نیز فراهم است.

این ابزار قابلیت های کاملی از آنچه Office 365 ارایه می دهد، گرد هم می آورد. کاربران می توانند جلسات صوتی و تصویری را در Microsoft Teams آغاز کرده و با اسناد Microsoft Office  به طور مستقیم در این فضای کاری کار کنند.

Microsoft Teams در Office 365 به صورت خدمات میان برنامه ای سرویس عضویت ساخته شده که این امر پرش از یک ابزار همکاری به دیگری را برای کاربران آسان می نماید.

اعضای گروه می توانند کانال هایی برای سازماندهی مباحث مکالمه ایجاد نمایند و به سفارشی کردن این قابلیت ها  بپردازند. این امر دسترسی آسان به اسناد و برنامه های کاربردی را فراهم می آورد و می تواند برای خدمات Office 365  مانند OneNote، SharePoint، Planner و یا راهکارهای ثالث ایجاد شود.

Image result for microsoft teams

یک پیش نمایش توسعه دهنده جدید از Microsoft Teams نیز منتشر شده است. این پیش نمایش اجازه می دهد تا توسعه دهندگان فورا یکپارچه سازی عملیات با این برنامه جدید را شروع نمایند.

ابزار جدید از قابلیت های امنیتی و انطباق ارائه شده توسط مایکروسافت ابر و مزایای آن به عنوان بخشی از Office 365 نیز بهره مند است. داده ها به طور همیشگی و مستمر رمزگذاری شده و اعتبار چند عاملی حفاظت از هویت را بیش از پیش فراهم می کند.

یکی از معاونان Officeمی گوید: ” ما Office 365  را برای پاسخگویی به نیازهای منحصر به فرد هر گروه، با برنامه های کاربردی هدف محور – مانند Outlook ، SharePoint و Yammer – که همه به طور طبیعی با هم کار می کنند، طراحی کرده ایم. در حال حاضر با Microsoft Teams ، Office 365  قادر به تطبیق تمامی فرمت های کاری می باشد”.

پیش نمایش Microsoft Teams  درحال حاضر در دسترس مشتریان تجاری Office 365  برای Office 365  برای شرکت ها و برنامه ریزی کسب و کار ها می باشد. این محصول در ۱۸۱ کشور و به ۱۸ زبان در دسترس است.

کانال تلگرام:  https://telegram.me/dynamics_ax

منبع: http://www.technologyrecord.com/Article/microsoft-launches-new-chat-based-workspace-in-office-365-56539#.WB4IH2p97IU

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.