پیاده سازی یک ERP مدرن در Emile Egger

Spread the love

 Emile Egger یک کسب و کار خانوادگی است که در سال ۱۹۴۷ در کشور سوییس تاسیس شد. با بحران مالی سال ۲۰۰۹، تیم مدیریت متوجه نیاز به سیستمی جهت ارائه دید مناسب به هزینه های ساخت و تولید محصول و قادر ساختن شرکت برای بهینه سازی زنجیره تامین خود و دیگر فرآیندهای کسب و کار شد.

شرکت شروع به بررسی گزینه ها با مایکروسافت کرد و یکی از الزامات مهم این بود که راهکار مبتنی بر وب باشد. مدیر ارشد اطلاعات در Emile Egger می گوید:” یک سیستم مبتنی بر وب واقعا برای ما مهم بود چرا که ما با سراسر جهان در تعامل هستیم. دسترسی به اطلاعات از طریق ابر یکی از نکات کلیدی برای ما بود، چرا که این امر ما را قادر به شروع پروژه در کمترین زمان ممکن و بدون معطلی می سازد”.

در آن زمان، برترین برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) در بین محصولات مایکروسافت، Microsoft Dynamics AX ، درحال بازنگری معماری بود. مایکروسافت فرصتی در اختیار Egger قرار داد تا در برنامه همگام سازی  فناوری منحصر به فرد خود که در آن اجازه می دهد تا مشتریان در توسعه سیستم های نمونه در زمان پیاده سازی مشارکت داشته باشند، شرکت نماید. راهکار، با نام کد AX7،  اولین سیستم ERP مبتنی بر ابر ساخته شده برای اجرا در پلت فرم ابر مایکروسافت Azure  بود. مایکروسافت میلیون ها دلار برای تکنولوژی Microsoft Dynamics AX  سرمایه گذاری کرد و طی یک تصمیم استراتژیک در سال ۲۰۱۴ به توسعه Microsoft Dynamics AX  بر ابر برای هماهنگی واقعی با Microsoft Azure  پرداخت.

داشتن درک درست گروه ارایه دهنده نرم افزار برای پیاده سازی از فرآیندهای کسب و کار مورد نظر امری حیاتی است. این پروژه شامل اجرای Microsoft Dynamics AX جدید، از جمله تهیه، تولید، پروژه، فروش، گزارش، امور مالی و انبارداری می شد. این سیستم در سه منطقه هند، سوئیس و آلمان اجرا شد.

مزایای پیش بینی شده برای پیاده سازی این پروژه شامل ۲۰ درصد افزایش در بهره وری در شش ماه اول، چشم انداز واضح تر، صرفه جویی  در زمان و هزینه و بهبود عملیات درون دفتری بود. مشتریان Emile Egger همچنین از اطلاعات دقیق تاریخ تحویل، بهبود وضعیت پیگیری سفارش و خدمات به مشتریان بهره مند خواهند شد.

کانال تلگرام:  https://telegram.me/dynamics_ax

منبع: http://www.technologyrecord.com/Article/the-journey-to-modern-erp-at-emile-egger-56469#.WBiBDC197IU

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.