تحول دیجیتال گروه ایمر با پلت فرم مایکروسافت داینامیکس ۳۶۵

Spread the love

گروه ایمر، بزرگترین کارخانه تولید مواد بسته‌بندی انعطاف‌پذیر، فیلم‌ها و برچسب‌ها در اوکراین، پروژه تحول دیجیتالی پیچیده‌ای را راه‌اندازی کرده‌اند. رقابتی که بین دو شرکت لین(Lean)، شرکت سوئیسی متخصص در توسعه راه‌حل‌های صنعتی برای چاپ و بسته بندی و شرکت آنتارگیت (OntargIT)، شرکت مشاوره‌ای بین‌اللمللی دارای گواهینامه شریک طلایی مایکروسافت در زمینه ERP و ابر (Cloud)  است، برگزار شد.  

انتخاب یک راهکار مناسب ماه‌ها زمان گرفت، و سرانجام گروه ایمر پلت فرم داینامیکس ۳۶۵ را انتخاب کردند. راهکار انتخاب شده برای ارتقاع یکپارچکی گروه ایمر بعنوان یک اقتصاد دیجیتالی مدرن، و همچنین افزایش کارایی برای فرایندهای داخلی کسب و کار،بهبود تجربه مشتری، ادغام تجزیه و تحلیل با فرایند تصمیم‌گیری و ارائه مزایای رقابتی برای گسترش فروش و جذب مشتری جدید، طراحی شده است.

پروژه تحول دیجیتال پیچیده بر تمام شرکتهای گروه ایمر شامل شرکت IMMER Ukrplastic در کی‌اف اوکراین، شرکت Latvian IMMER Digital ( تولید کننده مواد بسته‌بندی انعطاف‌پذیر) و IMMER Design Studio اثرگذار است. نقشه راه برای اجرای استراتژی گروه دیجیتال ایمر طی مرحله اول پروژه توسعه خواهد یافت.

ایرینا میروچنیک، مدیرکل گروه ایمر گفت: “یک شرکت مدرن و موفق تنها محدود به کیفیت محصولات و ایده های نوآورانه نیست،” او در ادامه اضافه کرد: “به همان اندازه که داشتن فرآیندهای داخلی موثر، مهم است، استفاده از داده‌های موجود نیز اهمیت دارد و برمبنای این اطلاعات لازم است تصمیماتی به منظور افزایش ارزش مشتریان اتخاذ گردد. پیاده سازی ERP برای ما یک گام به سطحی جدید است. ما کارهای داخلی زیادی انجام داده ایم تا نیازهایمان را به روشنی بشناسیم و با توجه به آنها، بهترین راه حل را انتخاب کنیم. در حال حاضرگروه ایمر، همراه با شرکایش، تلاش مضاعفی برای اجرای پروژه، به منظور  قوی‌تر و کارآمدتر شدن انجام می‌دهد. “

از راست: Yurii.Miniailo مدیر آی تی گروه ایمر، Juriy.Ogorodniy مدیر پروژه گروه ایمر، Volodymyr Svyrydenko مدیرعامل شرکت آنتارگیت، Irina Mirochnik مدیرکل گروه ایمر، Andreas Jegerlehner مدیرعامل شرکت Lean Projects AG و Patrick Schaarschmidt مشاور ارزش شرکت Lean Projects AG

ولادیمیر سوردینکو ، مدیر عامل شرکت آنتارگیت ، در مورد راه اندازی این پروژه اظهار داشت:”گروه ایمر نمونه‌ای واضح است که با نوآوری توانسته الگویی در صنعت و برای شرکت‌های اوکراین باشد. برای چنین شرکت های مدرن و فنی، تحول دیجیتال هدف استراتژیک بعدی است و پیاده‌سازی راه حلی مبتنی بر پلت فرم داینامیکس ۳۶۵ در گروه ایمر، تیم مدیریتی را برای تصمیم گیری براساس داده های واقعی، افزایش شفافیت و بهبود ارتباط بین همه شرکت های گروه، همچنین کسب و کار انعطاف‌پذیر و در دسترس آماده می کند. تمام اینها، در نهایت، به بهبود رقابت پذیری شرکت کمک می کند و آن را برای چالش های جدید اقتصاد جهانی آماده خواهد کرد. ”

درباره گروه ایمر

گروه ایمر یک گروه بین‌اللمللی دارای ۳۰ سال تجربه در تولید بسته‌بندی انعطاف‌پذیر است. در حال حاضر این گروه جز ۱۵ تولید کننده صنعتی برتر در اروپا می‌باشد. ۳ زیرمجموعه اصلی در این گروه وجود دارد: کارخانه IMMER Ukrplastic مستقر در کی‌اف اوکراین، که از سال ۱۹۲۷ شروع به کار کرده است، کارخانه IMMER Digital مستقر در کشور لتونی-شهر ونتس‌پیلس- و استودیو طراحی دیجیتال ایمر در شهر ریگا لتونی. با توجه به چرخه کامل تولید مواد بسته‌بندی انعطاف‌پذیر و طیف گسترده‌ای از فناوری چاپ، گروه ایمر توانسته است تولیدات خود را به ۳۵ کشور در جهان صادر می‌کند.

http://immer.group/en

درباره شرکت Lean Projects

شرکت Lean Projects AG یک شرکت مشاوره و توسعه نرم افزاری، مستقر در سوئیس، راه حل جامع ، تخصصی و توسعه دهنده برای چاپ و بسته بندی صنعت بر اساس مایکروسافت دینامیک ۳۶۵ است.

https://www.lean-projects.com

درباره آنتارگیت

شرکت آنتارگیت شرکت بین المللی فناوری اطلاعات و مشاوره کسب و کار است، ارائه راه حل های کسب و کار نوآورانه کسب و کار برای افزایش سرعت انجام کسب و کار و بهبود کارایی مدیریت از مشتریان خود.

آنتارگیت شریک طلایی مایکروسافت در زمینه ERP و ابر متمرکز بر پیاده‌سازی و پشتیبانی براساس مایکروسافت داینامیکس ۳۶۵ (ERP & CRM )، Power BI، هوش مصنوعی برای صنایع متفاوت مانند تولید، خرده‌فروشی، توزیع و …. ما پروژه‌ها را و پشتیبانی می‌کنیم مشتریان را در اروپاپی شرقی، خاورمیانه و شمال آمریکا.

کانال تلگرام:  https://telegram.me/dynamics_axFacebookLinkedIn

برگردانی از مقاله :


https://ontargit.com/en/immer-group


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.