انتشار مجموعه ای از بروزرسانی ها برای Office 365 توسط مایکروسافت

Spread the love

مایکروسافت یک سری از بروزرسانی را برای Office 365 منتشر کرده است.

Image result for Microsoft makes series of updates to Office 365

در این بروزرسانی سه قابلیت جوهر جدید معرفی شده است. کارایی جوهر “دستیار ریاضیات” در OneNote به این صورت است که هنگامی که کاربران یک معادله را می نویسند، OneNote نه تنها می تواند آن را تبدیل به متن نوشتاری در سیستم کند، بلکه مراحل و نحوه حل آن را آموزش می دهد. جوهر “پاسخگویی” در برنامه های Office  به کاربران اجازه می دهد تا دنباله ای از یادداشت ها و دست نوشته ها و طرح ها را پیگیری کنند، دستورالعمل ها را گام به گام بررسی نمایند یا توالی اسناد مشخص شده توسط دیگر کاربران را مشاهده کنند. یک سری از حالت های مرکب جدید در OneNote نیز اضافه شده است.

Image result for Office Insider Fast

بروز رسانی دیگر Office 365 شامل این خبر است که “حفاظت اطلاعات ویندوز” در برنامه های Office تلفن همراه برای تبلت ها و تلفن های همراه ویندوز پشتیبانی می شود. این راهکار ارایه شده برای کسب و کارها به جلوگیری از نشت تصادفی داده ها کمک کرده و به کاربران اجازه می دهد تا اطلاعات شخصی خود را کنترل نمایند.

کاربران Outlook بر روی وب در حال حاضر نیز قادرند دیدگاه جامع تری درمورد همکاران به دست آورند. به سادگی با کلیک بر روی اسامی، کاربران می توانند اطلاعات بیشتر مانند نمودار سازمانی، افرادی که معمولا با آنها در تعاملند، و گروه های Office 365  که به آنها پیوسته اند را مشاهده کنند.

Image result for Microsoft makes series of updates to Office 365

دو برنامه جدید Visio  نیز در دسترس قرار داده شده است. برنامه Visio Online Preview به کاربران این امکان را می دهد تا نمودارهای Visio را تنها با یک مرورگر مشاهده نمایند و به اشتراک بگذارند و به بررسی عمیق تر زیر فرآیندها یا لینک به صفحات وب بپردازند. همچنین Visio برای iPad اجازه دسترسی به نمودارهای Visio از طریق آی پد در هر مکانی را به کاربران می دهد.

بهبود و ارتقای دسترسی ها و کمک های درون برنامه ای نیز اماده شده  و در حال حاضر یک افزونه Office Online  برای مرورگر Microsoft Edge در دسترس است.

Image result for Microsoft Edge

مایکروسافت همچنین Office Insider Fast را برای دسکتاپ ویندوز، مک و ویندوز موبایل راه اندازی کرده است. بر اساس راه اندازی Office Insider در نوامبر گذشته و مشاهده اینکه بیش از یک میلیون کاربر ساختارهای پیش-انتشار Office را از میان پلت فرم ها تهیه کردند، Office Insider Fast سریعتر از قبل ساختارهای Office را بر پایه تکرر بیشتر فراهم می کند.

کانال تلگرام:  https://telegram.me/dynamics_ax

منبع: http://technologyrecord.com/Article/microsoft-makes-series-of-updates-to-office-365-55781

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.