ارایه قابلیت ها و راهکارهای جدید کسب و کار توسط Microsoft Dynamics 365 (بخش اول)

Spread the love

معاون اجرایی مایکروسافت در بخش ابر و گروه شرکتها در یک پست جدید در وبلاگ، تعدادی از راهکارهای جدید کسب و کار و قابلیت های تازه ارایه شده در مایکروسافت دینامیک ۳۶۵ را رونمایی کرده است.

امروزه یافتن شرکت هایی که تحول در صنایع خود را با استفاده از نرم افزار و تکنولوژی برای انتقال تجربیات مشتری، بهبود عملیات و ایجاد فرصت های جدید آغاز کرده اند، سخت نیست. همانطور که نرخ این تحول افزایش می یابد، مشتریان به دنبال انتقال هسته شرکت های خود و فرآیندهای کسب و کار و سیستم های مورد استفاده برای اجرای عملیات، ارتباط با مشتریان و مدیریت تیم و در نتیجه دریافت نتایج بهتر در کسب و کار خود هستند. اما بسیاری از سیستم های پیشین، به خصوص CRM و سیستم های ERP قبلی، ایزوله، پیچیده و منسوخ شده اند. این امر به علت تکه تکه بودن برنامه های کاربردی کسب و کار، عدم یکپارچگی و غیرهوشمندانه بودن آنها که دیدگاهی کلی در خصوص کسب و کار را در اختیار شرکت قرار نمی دهند منجر به کاهش سرعت فرایند می شود.

ماه ژوئیه گذشته مایکروسافت دینامیک ۳۶۵، طراحی شده براساس مایکروسافت Azure را معرفی نمود. بخش های جدا از هم در این محصول به صورت مجموعه ای از خدمات ابر هوشمندانه با هم در ارتباط قرار گرفته اند به طوری که اجازه می دهد که هر کسب و کاری شروعی در مقیاس پایین داشته و براساس نیاز و تقاضای خود در حین رشد و تغییر نیازهایش به افزودن راهکارهای کسب و کار بپردازد. مایکروسافت با  Dynamics 365 تجربه ای هوشمند و مدرن و خدماتی یکپارچه در خصوص تمام جنبه های کسب و کار ارایه می دهد که این امر به تصمیم گیری بهتر و سریع تر در جهت دریافت بهترین نتیجه کمک می کند.

از زمان انتشار Dynamics 365 بسیاری از مشتریان از جمله HP ،AccuWeather ،Ecolab ،Helsan و گروه فرمول یک Renault Sports سیستم کسب و کار خود را به این راهکار منتقل نموده اند.

امروز مایکروسافت آماده به اشتراک گذاشتن قابلیت های جدید و نحوه تاثیرگذاری آنها در تحول کسب و کارها می باشد.

یکی از ویژگی های جدید سازگاری با LinkedIn  است که به فروشندگان کمک خواهد کرد که به نتایج بهتری با استفاده از LinkedIn Sales Navigator  و ۵۰۰ میلیون متخصص این شبکه دست یابند. بر اساس بیانات معاون اجرایی مایکروسافت در حوزه ابر، Sales Navigator  به همراه Dynamics 365   راندمان فروشندگان را با توسعه شبکه های حرفه ای مرتبط ارتقا داده و توانایی بهبود ارتباطات را برای آنها فراهم می نماید. این امر با استفاده از فرایندهای زیر انجام می شود:

  • جمع آوری و استفاده از نشانه های موجود در ایمیل، CRM و LinkedIn برای دریافت توصیه های متنی برای بهترین عملکرد در آینده با Dynamics 365  برای فروش، تسهیل معرفی مستقیم از طریق شبکه شرکت و ارسال InMail، پیام ها و درخواست های اتصال سفارشی.
  • تعامل خریداران با محتوای مناسب از طریق چرخه حساب کاربری و به روز رسانی حساب های کاربری درمورد موضوعاتی همچون خبرهای مرتبط و تغییر شغل ها.
  • ایجاد روابط قوی با مخاطبین موجود از طریق دسترسی به جزئیات پروفایل LinkedIn از جمله عکس ها، نقش فعلی و سابقه کار.

 

کانال تلگرام: https://t.me/dynamics_ax

منبع: http://www.technologyrecord.com/Article/new-business-solutions-and-capabilities-are-coming-to-microsoft-dynamics-365-58378

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.