تاثیرگذاری Dynamics 365 بر موفقیت بیشتر نسل بعدی توزیع کنندگان

Spread the love

همانطور که اقتصاد دیجیتال در سراسر جهان فراگیر می شود، توزیع کنندگان برای باقی ماندن در عرصه نیازمند تغییر و تحول هستند. توسعه قابلیت های جدید موجب رقابت و رشد سازمان ها می گردد.

توزیع سنتی که توسط سازمان های تجارت الکترونیک به چالش کشیده شده، در حال تغییر است. به عنوان مثال، از آنجایی که آمازون بر مدل تحویل روزانه خود سرمایه گذاری می کند، یک مکانیک خودرو می تواند به جای تماس با توزیع کننده محلی خود، یک کالا را به صورت آنلاین سفارش دهد و آن را در همان روز تحویل بگیرد.

به علاوه در قبال انتظارات در حال افزایش مشتریان، سازمان های توزیع باید به نیازهای در حال تغییر کارکنان خود توجه کنند، به ویژه در این مثال، نیروی فروش سازمان مورد نظر می باشد. فراهم نمودن ابزارهای مدرن برای نیروی فروش با پیوستن نیروی تازه و جوان به گروه فروش امری ضروری است. در گذشته، روش استاندارد برای نمایندگی فروش شامل ملاقات با یک مشتری، دریافت سفارش، و سپس فکس / ایمیل آن به تیم خدمات مشتری برای ادامه فرایند بود. انتظار می رود یک نیروی فروش مدرن بتواند بدون هیچگونه تاخیر در پردازش فرایند به طور مستقیم اطلاعات را از طریق دستگاه تلفن همراه خود وارد کرده و به ابزار مورد نیاز دسترسی داشته باشد.

از منظر برنامه ریزی عرضه، برای یک کسب و کار توزیع حصول اطمینان از موجودی مناسب انبار برای خدمت به مشتریان امری حیاتی است. در صورت عدم هماهنگی موجودی و تقاضا، سود از بین می رود. علاوه بر واکنش به اطلاعات تاریخی درباره سطوح موجودی و یا تلاش برای مدیریت پیش بینی موجودی براساس کانال کسب و کار، ابزارهای تجزیه و تحلیل جدیدی که وارد بازار شده اند می توانند به طور چشمگیری پیش بینی های موجودی سازمان را بهبود بخشند. به عنوان مثال، Azure Machine Learningمایکروسافت می تواند مدت زمان استفاده از موجودی را تجزیه و تحلیل کند و پیش بینی نماید که چه موجودی در انبار مورد نیاز خواهد بود تا درمورد تقاضای آینده پیش بینی شده با تأثیری بیشتر اطمینان حاصل شود.

پردازش داده ها در زمان اجرا و استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل پیش بینی شما را به رسیدن به سطح پیش بینی مطلوب نزدیک می کند.

راهکارهای فعلی ERP در حال مدرنیزه شدن هستند. آنها پردازش داده ها را با قرار دادن دستگاه ها در دست کسانی که در حال انجام تراکنش ها هستند به پردازش در زمان حال نزدیک تر می کنند. از محل سازمان گرفته تا انبار، کاربران با استفاده از دستگاه های تلفن همراه قادر به وارد کردن و دسترسی اطلاعات در زمان اجرا می باشند.

محصول  Dynamics 365 به سازمانها کمک می کند تا به اطلاعات در زمان اجرا نزدیکتر شوند و از طریق ارایه کامل قابلیت های ERP به پردازش سفارشات به صورتی مطلوب دست یابند. این فرایندها در دستگاه های تلفن همراه و ارائه داشبورد Power BI به منظور نمایش داده های کلیدی کسب و کار، انجام می شوند. توزیع کنندگان نباید بیش از یک دقیقه، ساعت یا بعضی موارد، حتی روزها را به دلیل تاخیر در پردازش معاملات از دست بدهند.

کسب و کارهای توزیع باید به دنبال چه نتایجی در سازمانهای خود باشند؟

هنگام سرمایه گذاری در فناوری دو نتیجه وجود دارد که سازمان های توزیع باید انتظار داشته باشند که بیشترین بازپرداخت را در آنها ببینند:

  1. مدیریت موجودی و برنامه ریزی تقاضا. برآورده کردن میزان سفارش مشتری، در عین حفظ سطوح موجودی پایین تر، یک معیار سودآوری کلیدی برای هر نوع شرکت توزیع است.

ابزار برنامه ریزی تقاضای موجود در Dynamics 365، اطمینان حاصل خواهد کرد که مقدار مناسب موجودی در مکان های مناسب ذخیره می شود تا سفارش مشتری را تامین کند.

            ۲٫ اجرای سفارش. اگر انجام معاملات با کسب و کار شما راحت تر و سریعتر باشد                     مشتریان تمایل بیشتری برای خرید دوباره از شما خواهند داشت، برای مثال، با فعال                 کردن امکان سفارش آنلاین، تحویل سفارشات در همان روز از طریق سریع ترین                        پست موجود.

۸۶٪ از خریداران برای تجربه بهتر مشتری هزینه بیشتری خواهند کرد.

 

کانال تلگرام: https://t.me/dynamics_ax

منبع: http://www.erpsoftwareblog.com/2017/06/dynamics-365-making-next-generation-distributors-successful/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.