چگونه Microsoft Dynamics 365 می تواند شرکت شما را به سطح بالاتری برساند؟

Spread the love

رساندن کسب و کار به سطح بعدی آسان نیست. موانع زیادی در این راه وجود دارد، مانند رقبا. این به این معنی است که شما باید تمام کمک ها و راهکارهای ممکن را دریافت کنید. اما در صورتی که شما نتوانید کارکنان واجد شرایط بیشتری را برای کمک به سازمان استخدام کنید چه اتفاقی می افتد؟ این یکی از مواردی است که مایکروسافت داینامیکس ۳۶۵ می تواند نقش مهمی ایفا کند.

مایکروسافت داینامیکس ۳۶۵ توانایی های یک راهکار برنامه ریزی منابع سازمانی را با ابزار مدیریت ارتباط با مشتری ترکیب می کند. این امر قابلیت های زیر را برای شما و کارکنان فعلی سازمانتان به ارمغان می آورد:

یکپارچه سازی بدون شکاف و بسیار دقیق: بیشتر ابزارهایی که کارمندان شما در حال حاضر از آن استفاده می کنند، مانند مجموعه مایکروسافت آفیس و حتی اسکایپ، می توانند تحت یک پلتفرم واحد قرار گیرند.

محل کار هوشمدانه تر: اغلب مساله این نیست که کارمندان شما کارکنان هوشمند و کارآمدی نیستند، بلکه ابزارهایی که در حال حاضر از آنها استفاده می کنند، مانع از کارکردن موثر و بازدهی بالای آنها می شود. مایکروسافت داینامیکس ۳۶۵  با استفاده از قابلیت های هوش تجاری طراحی شده توسط Cortana این مشکل را برطرف می کند.

بهبود ارتباطات: ایزوله شدن اطلاعات اداری و عدم تعامل مناسب بین کارمندان مشکلات واقعی و خطرناکی هستند. مایکروسافت داینامیکس ۳۶۵، با فراهم کردن امکان انتقال آسان داده ها، این معضلات اداری را حذف می کند.

راه های متعددی برای ارتقای شرکت شما وجود دارد، اما یکی از بهترین راه های انجام این کار، استفاده از Microsoft Dynamics 365 است.

کانال تلگرام:  https://telegram.me/dynamics_ax

منبع: http://www.erpsoftwareblog.com/2017/10/microsoft-dynamics-365-can-bring-company-next-level/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.