افزایش پویایی در صنعت فناوری های دیجیتال با Microsoft Dynamics 365

Spread the love

تولید کنندگانی که در حال حرکت به سوی ایجاد “کارخانه های هوشمند” هستند، با پیاده سازی پلت فرم برنامه ریزی منابع سازمانی مایکروسافت، می توانند به موفقیت های عظیمی دست یابند.

تمرکز بر بهینه سازی بهره وری و افزایش رضایت مشتری، گاهی صنایع تولیدی را دچار مشکل می کند.

امروزه بسیاری از تولیدکنندگان تلاش و اقدامات خود را بر روی یکپارچه سازی سیستم های دیجیتال و فیزیکی متمرکز می کنند تا به بهبود بینش، افزایش کارایی، انعطاف پذیری بیشتر دست یابند و همچنین هزینه ها را کاهش دهند.

یکی از ویژگی های “کارخانه هوشمند” اتصال و هماهنگی تجهیزات و کارخانه ها برای استفاده از داده ها، می باشد. هدف نهایی، بهبود همه جانبه عملیات سازمان و نیز بهینه سازی بهره وری و افزایش رضایت مشتری است.

تحول دیجیتال با استفاده از رویکردی مشتری-محور، بسیاری از فرایندهای تولید کنندگان در خصوص انجام کسب و کار را در جهت بهینه سازی عملیات صنعت تغییر می دهد. تولیدکنندگانی که به سوی استفاده از امکانات دیجیتال پیش می روند، می توانند با مشتریان در طول چرخه عمر محصول تعامل داشته باشند و قادر به پیش بینی و درک روند هایی که در آینده ممکن است بر روی تولید یا طراحی محصول تأثیر بگذارد، می باشند.

یک نگرانی رایج در این زمینه این است که سرمایه گذاری بر این نوع فعالیت ها و تغییرات عموما محدود به شرکت های بزرگ تولیدی با منابع بسیار می باشد. اما با استفاده از راهکارهای هماهنگ و انعطاف پذیر مایکروسافت، فرصت دیجیتالی شدن بیشتر از هر زمان دیگری قابل دسترسی است.

پنج راه اصلی وجود دارد که مایکروسافت داینامیکس ۳۶۵ از طریق آنها می تواند به تولید کنندگان کمک کند. راه اول، بهینه سازی عملیات زنجیره تامین از طریق افزایش بینش می باشد. با جمع آوری و تصویر کردن داده ها، تولید کنندگان می توانند از عملیات خود تصور کامل و دقیقتری داشته باشند.

مدیریت دارایی نیز می تواند کارآمدتر و موثرتر باشد و قابلیت های “کارخانه متصل” در Microsoft Dynamics 365 بینش در زمان واقعی را در اختیار شما قرار می دهد. این به این معنی است که تولید کنندگان می توانند ماشین ها را نظارت کرده و مسایل و مشکلات را از راه دور حل نمایند.

همچنین جریان جدیدی برای درآمدها می تواند به وجود بیاید. با افزایش استفاده از اینترنت اشیاء (IoT)، دستگاه های تلفن همراه و جمع آوری داده های مبتنی بر ابر، تولید کنندگان هم اکنون می توانند خدماتی نظیر نگهداری و پشتیبانی فعالانه و نظارت از راه دور را ارایه نمایند.

با استفاده از این فناوری مایکروسافت، می توان روند نوآوری و زمان ارایه به بازار را سرعت بخشید. با استفاده از تجهیزات سازگار با IoT، تولید کنندگان می توانند بینش هایی که برای ایجاد سریعتر خلاقیت نیاز دارند را به دست آورند. به عنوان مثال، از طریق سنسور در ماشین ها، افراد قادر به بررسی و شناسایی نواقص یا ناکارآمدی ها در کارگاه هستند و می توانند با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده برای رفع ایرادات و بهبود طرح های آینده اقدام نمایند.

و در نهایت، وفاداری مشتری می تواند افزایش یابد. از طریق تجزیه و تحلیل های قابل پیش بینی موجود در مایکروسافت داینامیکس ۳۶۵ می توان خدماتی با ارزش افزوده به مشتریان تحویل داده و از طریق پاسخ سریع و راحت به ایجاد اعتماد در مشتری کمک کرد. با استفاده از یک پلتفرم متصل، می توانید مشکلات بالقوه را قبل از اینکه مشتری آنها را احساس کند، از راه دور حل کنید و به این طریق با اثبات اعتبار خود، اعتماد مشتریان را بیش از پیش جلب نمایید.

برای تولید کنندگان، مایکروسافت داینامیکس ۳۶۵ شکاف موجود بین مدیریت ارتباط با مشتری و سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی را اصلاح کرده و قابلیت های لازم را با تجزیه و تحلیل های غنی، هوش تجاری اختصاص داده شده و راحتی مورد انتظار افراد از برنامه های تلفن همراه و یا تبلت، فراهم می آورد.

داینامیکس ۳۶۵ دفتر مرکزی و اجرای و دفتر پشتیبانی را با یک سیستم واحد برای مدیریت هر جنبه ای از کسب و کار، در سرعت و مقیاسی که برای شما مناسب است، هماهنگ می کند.

 

کانال تلگرام:  https://telegram.me/dynamics_ax

منبع: http://www.technologyrecord.com/Article/dynamic-enhancement-in-the-digital-technology-industry-60530#.Wf21LtSF5kg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.