ویژگی جدید Microsoft Dynamics 365 برای امور مالی – پیام های داخل سازمانی

Spread the love

مایکروسافت داینامیکس ۳۶۵ نسل بعدی برنامه های کسب و کار هوشمند است که سازمان ها را قادر می سازد تا با ترکیب ERP و CRM به رشد، توسعه و تکامل دست یابند. این سیستم های جدید مدیریت کسب و کار مبتنی بر ابر، این امکان را برای شما فراهم می آورد تا ماژول ها و برنامه های کسب و کار را مطابق با نیازهای منحصر به فرد خود سفارشی سازی کرده و به کار ببرید. محصول Dynamics 365 for Financials انجام امور مربوط به سفارش، فروش، صورتحساب و گزارش را آسان تر کرده و  یکپارچه سازی دقیقی با برنامه های آشنای مایکروسافت مانند Office 365 و Outlook Add-In مهیا می سازد. از قابلیت های کم نظیر موجود در این سیستم های مدیریت کسب و کار می توان به انتقال پیام های بین شرکت، مدیریت چندین مکان و ارزهای مختلف اشاره نمود.

پیام های داخل سازمانی:

قابلیت پیام های درون سازمانی به شما اجازه می دهد تا معاملات بین شرکت ها را بین شرکت های چندگانه، به عنوان مثال، در مناطق/کشورهای مختلف، چندین ارز، نمودارهای مختلف حساب، ابعاد مختلف و شماره های اقلام مختلف بررسی و مدیریت نمایید.

تمرکز این قابلیت بر پشتیبانی از معاملات بین شرکت با اسناد فروش و خرید و با بخش های دفتر کل می باشد.

چهار مزیت اصلی در خصوص پیام های درون سازمانی وجود دارد:

  • افزایش بهره وری به عنوان یک نتیجه از صرفه جویی در زمان  و تسهیل معاملات.
  • به حداقل رساندن خطای بالقوه با ورود یک بار اطلاعات و به روز رسانی خودکار در سیستم.
  • دنباله حسابرسی کامل و بینش کامل در خصوص فعالیت های تجاری و تاریخ معاملات.
  • معاملات کارآمد و مقرون به صرفه با شرکت های وابسته و تابعه.

مکان های متعدد:

در کنار قابلیت های ارسالی بین شرکت ها در Dynamics 365 برای امور مالی، قابلیت هایی در خصوص اداره چندین مکان نیز وجود دارد. با مکان های متعدد، شما می توانید موجودی خود را در مکان های مختلف مدیریت کنید. مکان های متعدد به شما یک نمای کلی از موجودی را چه در مکان های دیگر جغرافیایی و چه در مکان های مختلف در انبار شما نشان می دهد. شما می توانید از هر محلی خرید و فروش کنید. هنگامی که شما یک کالا را می فروشید، پنجره «دسترسی بر اساس هر موقعیت مکانی» بهترین گزینه برای ارایه و تحویل کالا به مشتریان را نشان می دهد. شما می توانید اقلام را به وسیله سفارشات انتقال بین مکان های مختلف تغییر مکان دهید.

چند ارزی:

همچنین قابلیت پشتیبانی چند ارزی به عنوان بخشی از Dynamics 365 for Financials، به شما این امکان را می دهد تا دریافت مطالبات و بدهی ها را در ارزهای انتخابی خود مدیریت کنید و معاملات دفتر کل را در ارزهای مختلف ثبت کنید.

این قابلیت با ارسال خودکار پول، ترجمه و گزارشات شرکت شما را برای تجارت جهانی آماده می سازد. استفاده از قابلیت چند ارزی همچنین می تواند پیچیدگی محاسبات را برای ارایه صورتحساب ها و دریافت پول در ارز محلی کاهش دهد یا از بین ببرد. مزیت بزرگ دیگر نیز این است که مدیران قادر خواهند بود تا به معامله در زبان/ارز های محلی پرداخته ولی تمامی امور را در یک ارز واحد مدیریت نمایند.

کانال تلگرام:  https://telegram.me/dynamics_ax

منبع: http://www.erpsoftwareblog.com/2017/10/microsoft-dynamics-365-for-financials-new-feature-intercompany-postings/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.