۱۰ دلیل برای انتخاب سیستم های حسابداری مبتنی ابر

Spread the love

با رواج محاسبات ابری و راهکارهای نرم افزاری به عنوان یک سرویس (SaaS)، سازمان ها در اندازه های مختلف می توانند اندازه ها می توانند بدون سرمایه گذاری های عظیم در سرورهای مستقر در محل (on-premise)، از تکنولوژی تلفن همراه، امنیت و مقیاس پذیری جمله انتخاب سیستم های حسابداری مبتنی بر ابر بهره مند شوند. ابزارهای ابر، با استفاده از منابع متناسب با سازمان، بار مدیریت فناوری اطلاعات را در کسب و کارهای کوچک کاهش داده و عملیات روزمره آنها را تسهیل می نماید. با این حال، بسیاری از شرکت ها از انتقال سرورها و راهکارهای موجود به سیستم ابر خودداری می کنند.

در ادامه ۱۰ دلیل اصلی و مهم برای انتخاب سیستم حسابداری ابر را بیان می کنیم.

تکنولوژی برای نگه داری ایمن اطلاعات شما: با استفاده از خدمات ابر، شما علاوه بر ذخیره سازی اطلاعات خود، امنیت نبز دریافت می کنید. راهکارهای مبتنی بر ابر امنیت شما را تضمین می کنند و همچنین از پشتیبان گیری های مناسب اطمینان حاصل می نمایند.

اتصال و هماهنگی افراد سازمان، پردازش ها و داده ها: با راهکارهای متحد، قابل انطباق و پایدار که با یکدیگر هماهنگ هستند، گروه های مختلف سازمان را هماهنگ نمایید و انجام عملیات را ساده تر کنید.

با چشم اندازی بهتر یک تصویر کامل از کسب و کار ترسیم نمایید: با یکپارچه سازی اطلاعات حسابداری خود با یک راهکار ابری، شما می توانید تجزیه و تحلیل و گزارش های بلادرنگ، روند عملیات سازمان را دقیق و به روز نمایید.

بهبود جریان نقدینگی: خدمات مبتنی بر ابر معمولا به صورت ماهیانه و مجوز هر کاربر عمل می کنند، بنابراین هزینه ها قابل پیش بینی و متناسب با نیازهای شما هستند. در نتیجه شما تنها هزینه خدمات مورد نیاز خود را پرداخت مب کنید و سازگار با رشد کسب و کارتان پیش خواهید رفت.

حذف هزینه های سخت افزاری: انتقال به ابر فرصتی برای تخلیه سرورهای مستقر در محل، آزاد کردن فضای هارد دیسک و از بین بردن نیاز به نظارت و نگهداری این ابزارها است. این امر به معنی کاهش هزینه های فناوری اطلاعات، نظارت کمتر بر مدیریت و فضای بیشتر برای رشد می باشد.

کاهش نگرانی های مربوط به فناوری اطلاعات: با حذف مسئولیت های سرور شما، گروه IT شما می تواند بر روی کارهای فزاینده ارزش مانند آموزش کارکنان جدید و توسعه خدمات خود تمرکز نماید.

تسهیل پویایی: کنترل های دسترسی به ابر به این معناست که کارمندان شما می توانند به طور ایمن از خانه یا محل کار با قابلیت های کامل یک کارمند حاضر در محل، کار کنند. با استفاده از ابر شما می توانید پیش فاکتورها، سفارش ها و پروژه ها را از تقریبا هر نقطه ای مدیریت نمایید.

دریافت و راه اندازی سریع: از آنجا که راهکارهای ابر توسط یک شریک ارایه دهنده اینگونه خدمات مدیریت می شود، هیچ سخت افزاری برای راه اندازی و یا نرم افزاری برای نصب وجود ندارد و شما می توانید از روز اول شروع کنید.

صرفه جویی در زمان و پول: ادغام حسابداری، موجودی، مدیریت فروش و سایر وظایف در یک راهکار واحد باعث کارآمد تر شدن عملیات وابسته به بازه ی زمانی می شود.

مقیاس پذیری: برای کسب و کارهای در حال رشد، انعطاف پذیری برای پرداخت و استفاده تنها از خدمات مورد نیاز، آسودگی خاطر و برنامه ریزی برای رشد سازمان را به ارمغان می آورد.

 

کانال تلگرام:  https://telegram.me/dynamics_ax

منبع: http://www.erpsoftwareblog.com/2018/02/top-10-reasons-to-select-cloud-accounting-systems/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.