لزوم استفاده از اینترنت اشیاء در صنایع تولیدی در جهت تسلط بر بازار

Spread the love

برای تولید کنندگان، سازگاری با فناوری های دیجیتال جدید می تواند یک چالش واقعی باشد که نیاز به برنامه ریزی، منابع و زمان زیادی دارد. اتصال به اینترنت (IoT) طیف گسترده ای از مزایا را برای شرکت به ارمغان می آورد.

پیاده سازی قابلیت های IoT به طور پیوسته گزینه های ممکن در خصوص انجام فرایندهای بخش تولید را افزایش می دهد. بهبود مداوم سخت افزار، نرم افزار، سیستم عامل ها و خدمات IoT به تولید کنندگان کمک می کند تا پیاده سازی و استفاده از IoT را با اعتماد بیشتری انجام دهند.

شرکت هایی که فناوری IoT را به طور موفقیت آمیز در عملیات تولید خود پیاده سازی کرده اند، از مزایایی مانند بهبود بهره وری انرژی تا تولید محصولات با کیفیت بهتر برخوردار هستند.

این مزایا به این موارد محدود نمی شوند. از آنجایی که IoT سطحی از اتصال را ارایه می دهد که ما واقعا قبل از آن تجربه نکرده ایم، این موضوع پتانسیل برای کانال های جدید درآمد را آشکار می سازد. در حقیقت، IoT می تواند به ارزیابی مجدد طرح کسب و کار شرکت منجر شود، با این ویژگی که این اتصال جدید با دسترسی به داده ها و توانایی تجزیه و تحلیل، می تواند به طور کامل راه های کسب درآمد یک شرکت را بررسی کرده و تغییر دهد.

تولید کنندگان در مورد IoT و به طور کلی دیجیتال سازی نیاز به تصمیم گیری آگاهانه دارند. اجتناب از این فرصت و یا حتی به تعویق انداختن بیش از حد طولانی آن، می تواند به معنای ریسک از دست دادن کسب و کار نسبت به رقبا باشد و حتی منجر به از دست دادن سهم بازار برای واحد تولیدی گردد.

کانال تلگرام:  https://telegram.me/dynamics_ax

منبع: http://www.technologyrecord.com/Article/why-manufacturers-should-leverage-iot-to-dominate-the-market-66868

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.