بهبود ۹۳ درصدی بازده انرژی برای کاربران ابر مایکروسافت

Spread the love

گزارش جدید منتشر شده توسط مایکروسافت و شرکت ارایه دهنده خدمات مدیریت و مشاوره WSP، پتانسیل چشمگیری را در خصوص کاهش مصرف انرژی و تولید کربن با استفاده از ابر مایکروسافت در مقایسه با مراکز داده مستقر بر سرور سازمان نشان می دهد.

براساس این گزارش، ابر مایکروسافت ۹۳٪ از نظر مصرف انرژی و ۹۸٪ از نظر انتشار کربن از مراکز داده مستقر در محل کارآمد تر است. این امر نتیجه سرمایه گذاری های مایکروسافت در زمینه بهره وری فناوری زیرساخت های مراکز داده و همچنین انرژی های تجدید پذیر می باشد.

برد اسمیت، از مسئولین حقوق مایکروسافت می گوید: “از آنجایی که امروزه حجم داده های تولیدی در بیشتر از همیشه است، تصمیمات زیربنایی ما در مورد نحوه فراهم کردن بستر این تحول دیجیتال فوق العاده مهم است.”

این گزارش نشان می دهد که سرمایه گذاری های ابر انجام شده توسط مایکروسافت در بهره وری عملیاتی و بازده تجهیزات فناوری اطلاعات، بهره وری زیرساخت های مراکز داده و برق تجدید پذیر، مزایای زیست محیطی بسیاری را به ارمغان آورده است.

سرویس های ابر مایکروسافت درخصوص کاهش مصرف انرژی و انتشار گازهای گلخانه ای در مقایسه با هر سناریوی مستقر در محل پیاده سازی شده بهتر عمل کرده اند. از جمله این سرویس های ابر مایکروسافت می توان به Microsoft Azure Cloud Compute, Azure Storage, Exchange Online and SharePoint Online اشاره نمود.

کانال تلگرام:  https://telegram.me/dynamics_ax

 منبع: http://www.technologyrecord.com/Article/microsoft-cloud-can-save-customers-93-in-energy-efficiency-69412

یک دیدگاه در “بهبود ۹۳ درصدی بازده انرژی برای کاربران ابر مایکروسافت”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.