شرکت خودروسازی و قطعات خودرویی اوکراینی پیشرفت آتی خود را تضمین می‌کند

Spread the love

شرکت Winner Imports اوکراین، کارخانه ای با ۳۰۰  نفر نیرو کار، فعال در زمینه خودرو و قطعات خودروی،پلت فرم جامع و  کاربردی را ایجاد کرده است که  همه  واحدها، از کارکنان انبار تا کارشناسان فروش را بهم مرتبط می‌کند. هماهنگی در حال حاضر آسانتر است و این به لطف ترکیبی قدرتمند از آفیس ۳۶۵، دینامیکس ۳۶۵ آنلاین مالی وعملیاتی و همچنیناستفاده از سیستم ابری مایکروسافت میسر گردیده است. 

سفری برای بهینه سازی کردن  

شرکت Winner Imports اوکراین از سال ۱۹۹۲ بعنوان وارد کننده رسمی شرکت فورد موتور بوده و این واردات از دیگر مارک‌های برجسته خودروسازی مانند جگوار، لندرور، ولوو و پورشه را نیز شامل می‌گردد.

سِرخی فیسین، سرپرست امور مالی، عمده‌ی موفقیت‌های بین‌المللی این شرکت وارد کننده خودرو و قطعات آن، با شبکه‌ای بالغ بر ۵۰ نماینده فعال در سراسر کشور را، مرتبط با تصمیم‌های سریع به واسطه حضور  ERP (برنامه ریزی منابع سازمانی) ذکر کرده است.  او تایید نموده که “چند سال پیش، ما با انتخاب یک شریک تجاری قوی از مایکروسافت و انتخاب شرکت آنتارگیت، پیاده‌سازی داینامیکس ایکس را شروع کردیم. که تجربه ای بسیار موفقیت آمیز بود.” 

مساله: با وجود اینکه آن نسخه از ای‌آرپی داینامیکس همچنان مفید است، ولی فناوری قدیمی آن برای شرکت رو به گسترش Winner Imports Ukraine جوابگو نبود.

لذا برای حل این مساله، فیسین کارشناسان نرم افزاری شرکت خود را برای تهیه یک پیشنهاد بهتر فراخواند- تصمیمی که پس از برنامه‌ریزی دقیق،  مهاجرت کامل به سیستم ابری را فراهم کرد.

فسین اعلام کرد: «سفر ما با انتخاب آفیس ۳۶۵ و داینامیکس ۳۶۵ آنلاین مالی و عملیاتی، آغاز شد و در ادامه با انتخاب مایکروسافت آژور تکمیل گردید. دلیل این موفقیت، باور داشتن به انعطاف‌پذیری بیشتر و یکپارچه‌سازی کاملتر بوده است.»

استاندارد شدن و بهینه‌سازی شدن  کامل فرایندها 

به طور مشخص آنتارگیت با فیسین و تیم آن در شرکت Winner Imports Ukraine همکاری بسیار نزدیکی به منظور ایجاد بستری کاملا یکپارچه در پلت فرم مایکروسافت داینامیکس داشته ، تا بتواند کلیه عملیاتهای مرتبط با خودرو، قطعات خودرو و خدمات پس از فروش را در همه سطوح پوشش دهد.  این سیستم جدید فرایندهای تدارکات ، مالی و نیازهای حسابداری فیسین را، از جمله گزارشات کسب و کار، گزارشات مالیاتی و سایر فرآیندهای کلیدی کسب و کار مانند بودجه، منابع انسانی و پیش‌بینی فروش را پشتیبانی می‌کند.

فیسین مفتخر است که اعلام کند: ” در حال حاضر در Winner Imports اوکراین، سیستمی متحد و جامع داریم، که به معنی واقعی استاندارد سازی و بهینه‌سازی فرآیندها در آن اعمال شده است.” او همچنین کاهش ۵۰ درصدی عملیات در سیستمهای مشترک با مشتریان را بعنوان یکی از دست‌آوردها اعلام نمود. بطور نمونه عملیات اعلام غرامتی که روال اعلام و ثبت آن حداقل طی ۳ روز بوده، به یک روز کاهش یافته است. و در پایان تأیید می کند: “انتقال از داینامیکس ایکس به داینامیکس ۳۶۵ آنلاین مالی و عملیاتی، باعث صرفه جویی قابل توجهی در حوزه سرورها شده است. بطوریکه پروژه های که حداقل به زمانی ۴ هفته‌ای به منظور فراهم کردن سرور و تجهیزات سخت افزاری نیاز داشتند، در حال حاضر بصورت روزانه قابل پیاده سازی و اجرا هستند. “ 

«در حال حاضر در Winner Imports اوکراین، سیستمی متحد و جامع داریم، که به معنی واقعی استاندارد سازی و بهینه‌سازی فرآیندها در آن اعمال شده است. »

سِرخی فیسین: مدیرمالی 

Winner Imports اوکراین 

منبع:  

https://customers.microsoft.com/en-us/story/winner-imports-dynamics365-operations-office365-azure-ontargit-retailers-ukraine-en 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.