Dynamics 365FO – Global customer and vendor transactions list page

Spread the love
لیست جامع تراکنشهای مشتری و فروشنده داینامیکس۳۶۵

مایکروسافت عملکردی  جدید را در آخرین نسخه داینامیکس ۳۶۵  برای امور مالی و عملیاتی در  پاییز ۲۰۱۸(نسخه ۸.۱ PU20) اضافه کرده است. کاربران که در مرکز خدمات مشترک کار می کنند و حساب های مشتریان و فروشنده را در چندین شرکت اداره می کنند، از این قابلیت جدید بهره‌مند خواهند شد.

مایکروسافت این عملکرد را بصورت ذیل شرح می‌دهد:

“صفحه لیست مشتری و فروشنده چندین شرکت را برای یک مشتری مشخص نمایش می دهد. این باعث می شود تا فعالیت مشتری بدون تغییر شرکت فعال، به منظور صرفه جویی در وقت کاربران قابل مشاهده باشد.”

همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می‌شود، فرم مشتری در نسخه منتشر در در بهار ۲۰۱۸ (۸٫۰ PU15) حاوی منوی بنام “تراکنشها” است. کاربر می تواند تراکنشهای مشتری را در شرکت انتخاب شده مشاهده کند.

مرور کلی تراکنشهای مشتری یا فروشنده خاصی در شرکتهای متفاوت، یک کار وقت گیر بود. یک راه برای شناسایی مشتریان در سایر شرکت ها مراجعه به فرم آدرس جامع (global address)  در قسمت “نقش ها” بوده است.

در نسخه منتشر شده در پاییز ۲۰۱۸، مشاهده و دسترسی به این مرور جامع آسانتر شده است. یک منو آیتم جدید بنام “تراکنشهای سراسری”  یا  “Global transactions” به فرم مشتری و فروشنده اضافه شده است.

وقتی گزینه  “Transactions Global” را انتخاب می کنید، همه تراکنشهای مشتری در شرکتهای متفاوت برای مشتری انتخاب شده (مرتبط شده باهم از طریق party ID) قابل مشاهده است. ستون شرکت یا “Legal entity”  شرکتی که تراکنش در آن پست شده است را نشان می‌دهد.

اگر می خواهید سند حسابداری یکی از تراکنش ها را مشاهده کنید، با انتخاب گزینه Voucher می‌توانید این کار را انجام دهید. داینامیکس ۳۶۵  بصورت اتوماتیک به شرکت مورد نظر سوئیچ  می کند و در نتیجه می‌توان با فقط انتخاب گزینه Voucher سند حسابداری آن تراکنش را مشاهده نمود.

این قابلیت ارزشهای جدیدی را در داینامیکس ۳۶۵ برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.