درخشش مایکروسافت در خصوص هوش کسب و کار و پلتفرم های تحلیلی در Gartner Magic Quadrant

Spread the love

مایکروسافت برای هوش کسب و کار و پلت فرم های تجزیه و تحلیل در Gartner Magic Quadrant به عنوان پیشتاز در این حوزه معرفی شد.

برای دومین سال متوالی، مایکروسافت از لحاظ تکامل دیدگاه در گروه رهبران Gartner’s 2017 Magic Quadrant برای سیستم های هوش کسب و کار و پلتفرم های تجزیه و تحلیل معرفی شد. مایکروسافت ۱۰ سال متوالی در مقام یک رهبر و پیشرو قرار گرفته است.

Graph shows Microsoft positioned ahead of competitors in "completeness of vision"

مایکروسافت در سال گذشته نوآوری های بسیاری در خصوص هوش تجاری خود (Microsoft Power BI) انجام داد که شامل رشد چشمگیری در محور بینش و نیز بخش عملیات از گزارش سال ۲۰۱۶ می باشد. مدیر Power BI در مایکروسافت اظهار دارد: “مهمتر از همه، ما در مایکروسافت از پیشرفتی که به عنوان یک اجتماع در عملیاتی شدن اهداف سازمان صورت گرفته است، خشنودیم. از هنگامی که Power BI از جولای ۲۰۱۵ در دسترس عموم قرار گرفت، ما توانستیم BI را در اختیار افراد بیشتری نسبت به قبل و در بین همه نقش ها و بخشهای موجود در سازمان ها قرار دهیم.”

محصول Power BI راهکار هوش تجاری مدرنی است که می توانید بر روی آن حساب کنید. مایکروسافت همچنان به ارائه نوآوری و ارزش با دقت و سرعت بالا ادامه خواهد داد. یکی از مواردی که مایکروسافت به طور جدی بر روی آن تمرکز کرده است امکان ثبت نام یک کاربر برای Power BI در عرض پنج ثانیه و دریافت ارزش کسب و کار و بینش مورد نیاز در عرض پنج دقیقه می باشد.

این رویکرد مشتری محور به چرخه توسعه و بهینه سازی های منظم برای Power BI کمک شایانی می نماید. از زمان انتشار عمومی این محصول، مایکروسافت مجموعه ای از نوآوری ها را با به روز رسانی های هفتگی در خصوص سرویس و به روز رسانی های ماهانه در مورد ابزار نوشتن Power BI دسک تاپ در اختیار کاربران قرار داده است. این دستاوردها بر مبنای بازخوردهای با ارزش مشتریان صورت گرفته است. بیش از ۲۰۰،۰۰۰ شرکت کننده فعال که از ژوئیه ۲۰۱۵ بیش از ۶،۰۰۰ ایده را به عنوان بازخورد ارائه کرده اند، به طور مستقیم بر تکامل این محصول تأثیر گذاشته اند.

با تمام این نوآوری های هیجان انگیز و شناخت های باور نکردنی در صنعت، مایکروسافت همچنان در مسیر تحقق وعده “کسب بینش کسب و کار در پنج دقیقه ” قدم بر می دارد و در تلاش است تا بینش داده ها را در دسترس کاربران بیشتری قرار دهد. مایکروسافت بیان کرده است که همچنان در راه جا به جایی هر چه بیشتر مرزها در تجسم و اکتشاف داده ها حرکت خواهد کرد.

 

کانال تلگرام:  https://telegram.me/dynamics_ax

منبع: https://blogs.microsoft.com/blog/2017/02/16/microsoft-breaks-gartner-magic-quadrant-business-intelligence-analytics-platforms/#sm.00000epuw70323f1axvxe924al87r

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.