تفاوت های Dynamics 365 با دیگر سیستم های ERP و CRM

Spread the love

سال گذشته مایکروسافت با انتشار داینامیکس ۳۶۵ محصولی را به بازار ارایه کرد که کاملا متفاوت از سایر راهکارهای ERP و CRM پیشین شرکت بود.

چه عواملی Dynamics 365 را از سایر محصولات متمایز می سازند؟

مبتنی بر ابر – پیش از این تمام محصولات مایکروسافت داینامیکس به جز CRM، نیاز به اجرا بر روی سرور خود مشتری یا شرکای مایکروسافت برای میزبانی این سیستم داشتند. اما، Dynamics 365 توسط مایکروسافت در پلتفرم ابری Azure میزبانی می شود. این به این معنی است که همه کاربران می توانند به هر کدام از ویژگی های سیستم از هر جایی که به اینترنت اتصال دارند، دسترسی داشته باشند .

کاملا یکپارچه – داینامیکس ۳۶۵ سیستم های ERP و CRM را به طور یکپارچه با یکدیگر هماهنگ می کند. در گذشته، شرکت ها معمولا سیستم های ERP و CRM جداگانه ای داشتند، که منجر به عدم انتشار مناسب اطلاعات و نیاز به ورود داده های تکراری می شد. هر دوی این مشکلات با Dynamics 365 حل می شود. بسیاری از سیستم های مشابه دیگر دارای یک اتصال دهنده هستند که به سیستم ERP و CRM اجازه می دهد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. مشکل این است که آنها معمولا فقط می توانند اطلاعات خاصی را از طریق این اتصال به اشتراک بگذارند.

در حال حاضر، شما می دانید چه چیزی باعث می شود Dynamics 365 متفاوت از بسیاری دیگر از راهکارهای نرم افزاری کسب و کار در بازار امروز باشد. در ادامه نگاهی اجمالی به برخی از مهم ترین ویژگی های آن خواهیم داشت.

ویژگی های کلیدی Dynamics 365

انعطاف پذیر، مقیاس پذیر و یکپارچه – داینامیکس ۳۶۵ برنامه ای پیمانه ای است. این به این معنی است که Dynamics 365 از هفت برنامه کاربردی مختلف تشکیل شده است. هنگامی که شما سیستم را خریداری می کنید، می توانید با یکی از این برنامه ها، دو، سه و یا همه شروع کنید. انتخاب باشماست. و در حین رشد کسب و کارتان و تغییر نیاز های سازمان، شما می توانید به آسانی برنامه های دیگر را به سیستم خود اضافه نمایید.

ماژول های موجود عبارتند از:

  • امور مالی و عملیات
  • فروش
  • خدمات مشتری
  • خرده فروشی
  • نیروی انسانی
  • خدمات پای کار
  • اتوماسیون خدمات پروژه

همانطور که ملاحظه می نمایید، بدون توجه به نوع کسب و کار شما، یک و یا مجموعه ای از ماژول های Dynamics 365 وجود دارند که برای شما مناسب هستند.

احساس آشنایی و هماهنگی با سایر محصولات مایکروسافت – مایکروسافت داینامیکس ۳۶۵  در یکپارچگی کامل با بسیاری از محصولات دیگری که هر روز استفاده می کنید طراحی شده است. احتمالا سازگاری آن با Office 365 از مهم ترین این موارد می باشد. به عنوان مثال، شما می توانید بسیاری از وظایف را در سیستم Dynamics 365 انجام دهید، بدون اینکه صندوق پستی Outlook خود را ترک کنید. داینامیکس ۳۶۵ نه تنها با Office 365 هماهنگ می شود، بلکه رابط کاربری آن نیز برای افرادی که به استفاده از Microsoft Office عادت کرده اند آشنا است. بنابراین، شما می توانید آن را در روز اول اجرا نمایید و سریعتر به اهداف خود در خصوص آموزش کارکنان سازمان دست یابید.

ساخت یافته بر بستر Microsoft Azure – پیشتر بیان کردیم که Dynamics 365 می تواند به طور کامل مبتنی بر ابر پیاده سازی شود. هنگامی که نرم افزار مدیریت کسب و کار شما در پلتفرم ابر رایانه ای مایکروسافت میزبانی می شود، مزایای مهمی را برای شما به ارمغان خواهد آورد:

  • برنامه های تلفن همراه با ثبات و قابل دسترس.
  • صورتحساب ماهانه قابل پیش بینی. همچنین شما می توانید به جای پرداختن کل هزینه سالانه نرم افزار کسب و کار خود در ابتدای پیاده سازی، این مبلغ را در طول سال پرداخت نمایید.
  • ارتقاء و به روز رسانی نرم افزار به صورت خودکار.
  • معضلات کمتر در خصوص تعمیر و نگهداری خدمات IT.
  • SLA پیشرو در صنعت.
  • سازگاری بهبود یافته با ابزار Cloud مایکروسافت.
  • تحقیقات قابل توجه و توسعه سرمایه گذاری ها که به معنای بهبود مستمر و نوآوری است.

کانال تلگرام:  https://telegram.me/dynamics_ax

منبع:http://www.erpsoftwareblog.com/2017/09/meet-dynamics-365-discover-different-erp-crm-systems/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.