خدمات شخصی سازی شده ۷۵ درصد از مصرف کنندگان را به خرید و صرف هزینه تشویق می کند

Spread the love

طبق بیانات Accenture Interactive، حدود ۷۵ درصد از مصرف کنندگان ترجیح می دهند از خرده فروشانی خرید کنند که نام آنها را می شناسند، قبلا از آنها خرید کرده اند و یا آنهایی که توصیه هایی درخصوص محصولات مرتبط ارایه می دهند.

این بررسی ها نشان داد که ۵۶٪ از ۱۵۰۰مصرف کننده بریتانیایی و آمریکایی شرکت کننده در این تحقیق خرید خود را از فروشگاه ها و یا وب سایت های آنلاینی که نامشان شناخته شده است انجام می دهند. ۶۵٪ از خرده فروشانی که تاریخچه خرید آنها را می دانند خرید می کنند و ۵۸٪ ترجیح می دهند از فروشگاهی خرید کنند که محصولات را بر اساس ترجیحات شخصی فرد توصیه می کنند.

علاوه بر این، بررسی ها نشان داد که ۷۰ درصد از مصرف کنندگان به طور کلی با خرده فروشان، سایت های خبری، جریان خدمات و ارائه دهندگان خدمات جمع آوری اطلاعات شخصی در صورتی که نحوه ی استفاده از اطلاعاتشان را بدانند راحت هستند.

سه نفر از چهار نفر به طور کلی با جمع آوری اطلاعات شخصی شان توسط شرکت ها در صورتی که بتوانند نحوه استفاده از اطلاعاتشان را  کنترل کنند مشکلی ندارند.

این تحقیق همچنین نشان داده است که تقریبا ۴۰ درصد از مصرف کنندگان آنلاین وب سایت یک خرده فروشی را رها کرده و به خرید از سایت یا فروشگاهی دیگر پرداخته اند و دلیل این امر تعداد زیاد گزینه های پیش روی مشتری بوده است. در همین رابطه، حدود نصف افراد اظهار کرده اند که به خرید محصول مرتبط توصیه شده از سوی وبسایت تمایل داشته اند چرا که اغلب توصیه های فروشگاه ها نامربوط بوده اند.

مدیر بخش شخصی سازی های Accenture Interactive بیان می کند:”در دسترس بودن داده ها و فن آوری های دیجیتال امروز امکان ایجاد سطح عمیق تری از شخصی سازی مورد نیاز تجربه های پویا برای هر فرد و زمینه، در سراسر بازاریابی، خرید، خدمات و امور تعامل فراهم می آورد”. او افزود:” با این حال، بسیاری از برندها هنوز هم با ارائه با تمایل مشتری برای تجربه شخصی تر دست و پنجه نرم می کنند و موفق به حل کامل این موضوع نشده اند. در اغلب مواقع آنها موانعی ناخواسته برای خود ایجاد می کنند، برای مثال، هنگام جستجوی مشتریان نتایجی بی ربط و یا صفحات نامربوط به هدف مشتری ارایه می دهند. در دوره ای که نام تجاری نمادی از تجربه است، ضروری است که خرده فروشان تجربه ای کاربر پسند و متناسب با تجارب مطلوب در خصوص فروش و وفاداری به مشتریان خود ارایه دهند”.

برای پیاده سازی شخصی سازی مناسب فروشندگان باید به بررسی تجارب خود از دیدگاه متخصصین، قوانین ساده کسب و کار و آزمایش های ساده درمورد صفحه وب و یا پست الکترونیکی کسب و کار بپردازند.

مرحله بعدی برای مدیریت شخصی سازی ها، انتقال فرایندهای شرکت به یک مدل عملیاتی در یک روش مشابه به آنچه که آنها برای مدیریت محتوا و یا تجارت الکترونیک عملیات ایجاد کرده اند می باشد. این گام شامل اختصاص گروه هایی از متخصصان مربوطه و تعریف مناسب فرایندها حصول اطمینان از پیاده سازی شخصی سازی برای تجربه همه مشتریان به صورت کامل می باشد.

کانال تلگرام:  https://telegram.me/dynamics_ax

منبع: http://www.technologyrecord.com/Article/personalised-services-encourage-75-of-consumers-to-spend-56285#.WA9Oxvl97IU

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.